Graphic Design
Basic

найближчий набір

прийом студентів

Набір студентів у групу відкрито
Старт занять в кінці березні

тривалість

12-14 тижнів

форма навчання

Дистанційна
Заняття щовівторка та щочетверга о 19:30 за київським часом

вартість

16 000 грн однією сумою або трьома частинами по 7 000 грн

Курс Graphic Design Basic розроблений для тих, хто ще не має досвіду роботи у графічних редакторах та хотів би отримати базові знання та навички з їх використання.

Програма підійде для тих студентів, хто тільки починає вчитися дизайну і хотів би засвоїти навички роботи в графічних редакторах.
Заняття діляться на практичні й теоретичні. У невеликих теоретичних блоках студенти познайомляться з будовою системи візуальної мови, роботою зі шрифтами і основами додрукарської підготовки.

Програма курсу

  1. Вступний блок

    Растрова і векторна графіка: відмінності й особливості → Креативна лінійка Adobe Creative Cloud → Що таке дизайн: загальні поняття й терміни → Технічні питання й параметри необхідних пристроїв

  2. Adobe Photoshop

    Робочий простір: налаштування інтерфейсу, панелей, колірних профілей → Основи растрової графіки: параметри документа, просте малювання, робота з пензликом та шарами → Ретуш, корекція тону та кольору: неруйнівна ретуш зображень, інструменти для видалення дефектів, коригувальні шари, корекція вибіркових ділянок зображень, смарт-фільтри → Виділення та вирізання (маскування) об‘єктів: інструменти виділення, швидка маска, растрова та векторна маски шарів, вирізання складних обʼєктів за допомогою каналів, збереження альфа-каналів → Фотоколаж та робота з текстом: смарт-обʼєкти, смарт-фільтри, шари-заливки, відсікаючі шари (clipping mask layers), трансформація та деформація обʼєктів, режими накладання, додавання тексту → Підготовка фотографій для портфоліо: виправлення викривлень обʼєктива, ретуш та корекція за допомогою Camera Raw, заливка та масштабування з урахуванням вмісту, авто-вирівнювання та авто-змішування шарів → Візуалізації та мокапи: фотореалістична візуалізація друку на папері, на тканині і в обʼємі, додавання тіней, рельєфності, текстурності за допомогою ефектів, деформації, пластики, фільтрів → Покадрова gif-анімація, збереження та експорт файлів

  3. Adobe Illustrator

    Робочий простір: налаштування інтерфейсу, панелей, колірних профілей → Основи векторної графіки: параметри документа, артборди, векторні контури та точки прив‘язки, атрибути векторних обʼєктів, інструмент перо, накладання та групування обʼєктів → Основи теорії кольору → Практика: кольори RGB, HSB та CMYK, зразки та глобальні кольори, створення гармонійної палітри → Довільне малювання: векторні пензлики, олівець, ластик, пластика, маріонеткова деформація, градієнт, маски та символи → Додаткові інструменти створення графіки: автоматична векторизація растрового зображення (трасування), піксель-арт, бленди, патерни, ефекти, обʼємна графіка: меш та 3D → Геометризована графіка: створення фігур та їхні параметри, трансформації, переміщення та вирівнювання обʼєктів, перспектива, віддзеркалювання та повтор обʼєктів по кругу → Створення складного об’єкту через комбінування простих форм: обробка контурів (pathfinder), складені фігури та контури, деформації, створення паралельних контурів, напрямні лінії та базова сітка документа → Основи типографіки та робота з текстом → Практика: шрифт та його накреслення, кегль, інтерліньяж, кернінг, трекінг та їхні налаштування, текстові інструменти та контейнери, виключка, текст по контуру та в області, гліфи, види тире, лапок та пробілів, стилі тексту та абзацу → Побудова модульної сітки: базові лінії, колонки, рядки, модулі, привʼязка тексту до модульної сітки → Основи додрукарської підготовки → Практика: підготовка макету до друку, формат та роздільна здатність, простір CMYK, триадні кольори, переведення шрифтів в криві, розбирання ефектів, зведення прозорості, вильоти під обріз, експорт файлу для друку

  4. Ключові інструменти Figma

    Робота з шейпами, грідом → Тексти → Маски → Компоненти → Стилі → Ефекти → Інтеграція растрових зображень → Робота з кольором та градієнтами → Інструменти прототипування → Основи прототипування сайтів

  5. Колір. Композиція. Анімація. Портфоліо.

    Робота з кольором → Про основи кольору та як з ним працювати → Композиція → Плакати та постери, кейси і приклади → Воркшоп з анімації → Дизайнерське портфоліо

Куратори курсу

  • Андрій Косменюк

    Graphic/Web Designer, 20 років у дизайні. Працював у таких агенціях як: BBDO, Geometry Global, McCANN, Isobar.

    Behance

Роботи кураторів

  • #
  • #

Лектори курсу

  • Євген Величев

    Незалежний бренд-дизайнер та ілюстратор, більше ніж з 12-ти річним досвідом роботи. 5 років працював у Banda. Був залучений до створення таких брендів, як - Ukraine Now, Bravery та інші. Серед кейсів проекти для Pepsi, Uber, Bud, NAMU, Comfy, Monobank, Goodwine, MacPaw, ЛУН, НБУ, The Weeknd, Post Malone, European League of Football, Unicef, Pinchuk Art Centre, The Village.ua, Forbes. Роботи Євгена відзначені нагородами Red Dot Design Awards, Epica Awards, Effie, ibby, Golden drum.

  • Ліза Ковальова

    Діджитал-дизайнер в O0 Design, член журі на Awwwards

  • Дмитро Козинець

    Дмитро Козинець — діджитал дизайнер та арт директор, засновник агенції @otse.design. Більше 8 років досвіду роботи з великими проєктами відомих Брендів серед яких Pepsi, Reface, Pepsi, HELEN MARLEN, Nova Poshta, Morshinska та інші. Отримував престижні нагороди в діджиталі AWWWARDS FWA та CSS AWARDS

Практика на курсі

У межах кожного модуля на курсі Design Basic студенти працюють над практичними завданнями. ПРАКТИКА НА БАЗОВОМУ РІВНІ ПЕРЕДБАЧАЄ постійну РОБОТу В ADOBE PHOTOSHOP, ADOBE ILLUSTRATOR та FIGMA.

Робота з кольором в Illustrator → Робота з текстом та створення візитка бренду → Робота над власним фінальним проєктом протягом курсу → Фідбек-сесія напрацювань по проєкту → Презентація дизайнерського портфоліо з практичних робіт та домашніх завдань.

Для практичної роботи вам знадобиться: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Figma.

Роботи студентів

  • #

Graphic/Web Designer, 20 років у дизайні.

Працював у таких агенціях як: BBDO, Geometry Global, McCANN, Isobar.

Behance

Андрій Косменюк
Серед клієнтів: BАТ, Henkel, Procter&Gamble, Mars, Visa, Pepsico, Toyota, Obolon, InBev, Teva, Uber, IDS, Toydico, OLX, Vodafone, Carlsberg, Silpo

Незалежний бренд-дизайнер та ілюстратор, більше ніж з 12-ти річним досвідом роботи. 5 років працював у Banda. Був залучений до створення таких брендів, як – Ukraine Now, Bravery та інші.
Серед кейсів проекти для Pepsi, Uber, Bud, NAMU, Comfy, Monobank, Goodwine, MacPaw, ЛУН, НБУ, The Weeknd, Post Malone, European League of Football, Unicef, Pinchuk Art Centre, The Village.ua, Forbes.
Роботи Євгена відзначені нагородами Red Dot Design Awards, Epica Awards, Effie, ibby, Golden drum.

Євген Величев

Діджитал-дизайнер в O0 Design, член журі на Awwwards

Ліза Ковальова

Дмитро Козинець — діджитал дизайнер та арт директор, засновник агенції @otse.design. Більше 8 років досвіду роботи з великими проєктами відомих Брендів серед яких Pepsi, Reface, Pepsi, HELEN MARLEN, Nova Poshta, Morshinska та інші. Отримував престижні нагороди в діджиталі AWWWARDS FWA та CSS AWARDS

Дмитро Козинець